Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

9 Ocak 2012 Pazartesi

Hellooğ

Bonjuğğ madam, hojgêldiin

1)İşte bu an kendi dilimin dışında iki dili daha katlettiğim an. Eğer buna katlanamazsan çekip git uleeen

2)Şimdiiiğğ başlıyorum (bu arada yumuşak olan şerefsiz varya hani şu ğ diye yazılan çok taktım ben ona, bu yazıda böyle)

Selamın hello gençler, bugün iyisiniz hissediyorum. Nerden bulur şu insanlar ben mutsuzken gülünecek şeyleri deyip mikrofonu içimdeki sevgili Paracıkoğlu'na uzatıyorum.
Şaka şaka yok öyle bi şey. Canını yediğim FD bile demiş ki: ''Acılarımın Halil Sezai'nin yanında solda sıfır olduğunu anladım, huzurluyum.'' bunun üstüne laf yok bence, FD yani.. O kadar değilim ben, şey gibi düşünün.. Imm şey ya.. Dur.. Bulamadım, sor niye bulamadım. Çünkü benim benzerim yok arkadaş.. Egonun tavan yaptığı güzel anlardan biriğğğ

Bugün bu yazının diğer yazıların yarısı kadar amacı olsa iyi bir yere gelebilirdi ama bu yazının geleceğini iyi görmüyorum..Valla bi şeyler yazmak istiyorum ama kendimi beyin kıvrımlarımda dolanan düşüncelerden alıp, yazamıyorum. Düşünsenize ya, beyninde elektrik var bi de, böyle füşuuvv füşuuvv diye geçerlerken kıvılcım çıkarıyolar, işte böylece kafayı sıyırıyosun(bknz.balatayı sıyırmak)

İşte bu ne kafası diye soranlara da 'final kafası' diyoruz, yiyolar. Öptüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder