Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

18 Ocak 2012 Çarşamba

Biri size 'tatlım' diyorsa korkun.

Ya çıkarcı, faydacı insanların ve bunların her türünden nefret ediyorum. Sen selam vermezsin, muhabbet etmezsin, bi işin olur 'ya kanka, ya canım, ya tatlım yaa' gibi pislik yalaka sözcüklerle cool olmaya çalışırsın ya işte o an benim için yerin bin kat dibindesindir. Sana 'nah' yardım ederim. Hayır, problemin ne senin? Hiç inandırıcı değilsin, bi farkına var be. Ay bi de gülümsememi sizinle boşa harcıyorum ya kendime ne biçim küfrediyorum. Ne yapayım yani ben biri bana 'selam' dese 32 diş gülen bi yaratığım. Sanki o insanla konuşmak benim en büyük mutluluğum. Yok yok ciddi olabilmek benim işim değil. Ha ama kızdığımda o ayrı yani. Küfrederim, bağırırım, çağırırım, o an benden ciddisi olmaz. Babama çekmişim bu sinir anlarında. Beynim akıyo arkadaş, mala bağlıyorum. İnşallah babam gibi olmam yaşlanınca.. Valla hiç çekilmem, beni direkt yollasınlar yani yaşlı bakım evine falan. Neyse hele şu gençliği bi atlatalım da yaşlılığımızı düşünürüz sonra. Ay acaba ben 55 yaşıma geldiğimde bu yazıları okuyanlar olur mu? Saçmalıyorum di mi? Olmaz, ben de öyle düşünmüştüm..

Neyse ne diyordum yahu,evet çıkarcı insanlar.

Senin o yüzüne bakarken aslında içimden neler geçirmiyorum ki.. Hatta seni dinlemiyorum bile biliyo musun? Sen orda içinde bir sürü yalakalık içeren sözcük içeren aptal saptal cümleler kurarken ben belki de 'Yarın ne giysem lan acaba, şu yeşil olanı mı giyseydim bugün, of çizme almam lazım' diye düşünüyorumdur. Sonra 'hee tamam canım hallederiz yaa' derim sana. Aslında neden bahsettiğin hakkında bi fikrim yoktur. Muhabbeti daha uzatmanı önlemek içinde hemen o ortamdan pıt pıt uzaklaşırım. Gelme yanıma bi daha lütfen, anla ya..

Yarın son finalim var, Tanrım geçmeme yardım et noluuur yaa, şu kuluna iki küçük yardımda bulun noooluur yaaa

hadi öptüm gençleeer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder