Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

1 Ocak 2012 Pazar

005

Oturma odasındayım, bilgisayar sehpanın üzerinde, sağımda solumda önümde aile bireylerim, ismi hakkında hiçbir fikrim olmayan bi şarkı dinliyorum. 2011'i terkettik, ne acayip ya, hayat böyle işte, istemezsin ya da istersin buna bakmaz, bak pat küt kapadık 2011 devrini. kimse bi şey söyleyebildi mi? hayır. 2012 gelirken bize sordu mu? hayır. Biz istemesek de zaman ilerliyo, 50 yaşıma kadar yaşayabilirsem belki, hala yazabiliyo olmak istiyorum. Torun torba istiyorum ama onun için şimdi benim çocuk yapmam lazım, ben de 30'uma kadar çocuk düşünmüyorum falan filan. evet kocayı buldum çocuk hatta torun düşünüyorum, öyle değişik bi hatunum.

neyse ne diyordum zaman geçiyo yahu, arada bi böyle mutlu ediyormuş gibi yapıp geri çekiyo kendini, yemin ediyorum gösterip vermeseler bu kadar acı çekmem. Mutunu da al çek git laaaayn demek istiyorum lanet evrene amaaa olmuyo işte resti çekemiyosun şerefsize..

off off bir sene daha boş geçti vallahi, ne aşk var ne mutluluk. bunlar olmayınca para da başarı da bi boka yaramıyo.. ama sanki bu senem çok paralı geçti de.. konuşuyorum işte.. içmeden sarhoş oldum bu gece, yalnızlık sarhoşuyum gençler ya da acı sarhoşu, siz ne demek isterseniz...

'her şeyi alll, bana beni geri verrr' diye bir şarkı dinliyorum şuan, iyice moda girdim, gidip bi yastık ritüelime daha kavuşmalıyım. bu arada 2012ye inanılmaz kötü girdim, saç baş kaş göz of anam of diyorum yani sadece
Amaaa bi amacım vaaaar şerefsiz evrene 'nasıl girersen öyle gider' sözünü bi yerine sokmasını söyleyeceğiiiim! ÇÜNKÜ BU YIL GÜZEL OLACAK LAAN İNANIYORUM! (bok, inanmayın bu kıza be dengesiz diyorum)

2013 bekle beniiiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder