Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

31 Aralık 2011 Cumartesi

004

HOV HOV HOVV (noel anne olmaya çalıştım aslında)

Selam gençleer ve hep genç kalanlaaar(biliyorum çünkü beni okuyabilecek kişiler sizlersiniz sanıyorum ki)

Ne dedim ben geçen? Kutluyorum yeni yılı falan di mi? Unutun onu, silin atın kafanızdan, büyük hataydı. Nasıl yazdım ben onu, daha doğrusu nasıl düşündüm kutlama işini? Ben bi gün önceden hangover olmuşum heralde. Yani demek istiyorum ki her zaman olduğu gibi karar değiştirdim, ilk istemedim sonra tamam dedim şimdi yine karar değiştirdim, her konuda böyleyim zaten alışın artık. ben bi şey diyosam iki gün sonramı bekleyin, elbet kararım değişir ya da bi şüphe duyarım, ne yapabilirim? bu benim kanımda var.
Evimdeyim, ailemleyim. Evet belki eğlenmeyeceğim ama en azından içimde keşke olmayacak. doğru karar bu.
Ben işte böyle en küçük şey üstüne bile kafa yorup, 712 kez karar değiştiririm. Yoksa içime sinmeeeez. Böyle böyle etrafımdakilere kafayı yedirtirim, çekebilen şu ana kadar bulamadım. Hep bi yerden sonra sinir eder bu huyum, kader kısmet diyelim neyse o zaman cidden bu sene çok mutlu olmanızı dilerim ama ben de mutluysam. o kadar da bencilim evet, ve ben mutlu değilken gelip yanıma ne kadar mutlu olduğunuzu anlatmayın! Biliyosunuz hepiniz bu senede diğer senelerde olduğu kadar karmaşık, bazen mutlu çoğunlukla boktan geçicek. Aslında o yüzden kutlamak anlamsız, her şey aynı olmaya devam ediyor. Her şey temmuzdan sonra haziranın gelmesi kadar normal, yeni yılda hiçbi fark olmayacak. Bu karamsarlık değil gerçekçiyim.

HADİ ÖPTÜM HOV HOV HOOOOVVV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder