Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

26 Aralık 2011 Pazartesi

001

Ben işte böyle kendi halinde bi hatunum, kimseye zararım yoktur, varsa şimdi konuşsun ya da konuşsun yani içinde tutmaya ne gerek var. susmasın yani sonsuza kadar falan aman diyelim sonra patlar matlar mazallah. ne diyoduuuk ben işte böyle kendimi anlatma merakı olan, dinleyecek birilerini arayan, şirin, kırılgan gözüken taş gibi bi hatunum.
Çok ciddiyim yani söylüyolardı inanmıyodum, ben ne güçlüymüşüm, diyodum ''ben her şeye ağlıyorum şu dünyanın haline baaak böhüüüüü'' modundayııım sonra baktım ben böyle olduğum için güçlüyüm galiba. hani duygularımı yansıtıyorum anında içime atmıyorum o yüzden her şeye karşı daha dayanıklıyım. tabi ağlamaya başlayayım kimse tutamaz beni de o zamana kadar kafam dik böyle bana bi şey olmaz modundayım. bu iyi mi kötü mü bilmiyorum, ama insanlar benim o hallerimi görmesinler istiyorum yani ne gerek var şimdi öyle birinin yanında böğüre böğüre ağlamaya, o kişide sıkıntıya girer yani anlayamaz seni çünkü.. Aslında şuan anlatamıyorum, güçlüyüm diyorum sonra çok ağlarım diyorum, kafan karıştı biliyorum. ben böyleyim ya beni tanıman lazım o zaman söylediklerimi çok normal karşılarsın hani ben genelde böyle karmaşık konuşurum sonra of tamam anlatamıyorum deyip yarıda bırakırım falan. o yüzden ya zeki olucaksın ya da beni tanıyacaksın, yoksa sorun bende değil yani cidden

shhsgshbhjgfhfbh(derin bi nefes aldım burda)

şimdii devam edelim bazıları sanabilir ki çok umursamazım çünkü şuan öyle duruyorum cidden kendimden tiskindim yanii, ama değilim. çünkü düşünmemek için elimden geleni ardıma koymuyorum yani, sonra işte bunları düşün düşün kafayı sıyırıyorum. Kendi hapishanemde kendime kafayı yedirtiyorum. Beni tanısanız dersiniz şirin, komik, elenceli. amaaaaa şu hallerime denk gelin sizde tiskinirsiniz benden, of yalnız harbiden şuan ne anlatıyorum ben de bilmiyorum, iki satır üstte ne yazdığımı hatırlamıyorum öyle de bi problemim var konuştuğumu unutuyorum falan, neyse hoşçakal hadi gözüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder