Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

23 Aralık 2011 Cuma

'O'

Onu hissedebiliyorum.

Öyle bir şey ki bu;
ta içimde, benimle birlikte büyüyor.
Çok yakınız birbirimize,
iki insandan daha yakın hem de.

Takip ediliyorum,
onun tarafından.
Benden önce sevdiklerimi kaçırıyor,
ki alışayım ona.

Ölümle işbirlikçi.
Onunla da yakın, benimle de.
Korkutuyor.
Bir gün ikimizden birini yarı yolda bırakacak,
Birini diğerine satacak.

Onu sevmiyorum,
ama beni yarı yolda bırakmaz..
Bırakmaz, bırakmaz değil mi?

Ya da bıraksın,
ne önemi var ki?
Hepimiz bir gün işbirlikçisiyle tanışacağız zaten.
Sadece yanlış arkadaşlıklar,
onunla erken tanışmamıza neden oluyor.

Ben istemedim ama,
o beni bulacak bir gün.
Biliyorum.

Yakın, çok yakın.
'O' içimde.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder