Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

24 Aralık 2011 Cumartesi

ben de bilmiyorum

Şiir miir yok artık, odunlaştım iyice ben baylar bayanlaaaar!!
Gidip kendime bi acı bulmalıyım hemen, ee ne demişler sanat acıdan doğarmış falanlar filanlar. Bu aralar düşünmekten emekli olucam resmen. Beyin mıncıklanması yaşıyorum. Böyle hayal ediyorum beynim çırpıyo kafatasımın içinde falan böyle kasılıp gevşiyo, loblarım fazla fikirden yanıp tutuşuyo falan neler neler..
Mesela ne düşünüyorum en basitinden eğitim neden bu şekilde, hani eğitimin amacı nedir, belli kalıplarda insanlar! oluşturmak. hepimizi bi kutunun içine koyuyolar resmen dışına çıkabilene ayıp olsun. bunun üstüne baya bi düşündüm yani gerçekten dedim ben basıp gideceeeem, into the wild takılacaaam.
lan diyorum varya keşke cesaretim olsa da azıcık harbiden gitsem böyle iki üç kazım olabilir mesela şu sarıkız efsanesini yeniden yazabilirim falan, böyle böyle düşünüp sonra kendime gülüyorum iyice sıyırdın sen diye..
Dalga geçmeyin gerçekten uzun zamandır böyle bi dönemdeyim, daha konuşuruz şimdi gittim.
çok öptüm(çokzel(hızlı okuyun anlarsınız)öperim)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder