Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

30 Aralık 2011 Cuma

003

Bi söz vardır, bilirsiniz:
''Beklemekte olduğun şey ancak onu beklemeyi unuttuğunda gerçekleşir. Bu evrenin sen bakarken soyunamıyorum deme şeklidir.'' diye, işte o cidden var.
Geçen anlatmıştım hani yeni yılmış zartmış zurtmuş nedir ya saçmalık geliyo bu sene, evimdeyim oh oh diyodum, yılbaşından 1 gün önce bi yere çağırıldım. öyle ahım şahım bi şey değil ama sonuç olarak bi kutlama ve evde değilim. ne garip ya, duyunca ''şaka mı, ciddi mi?'' diye sordum, e salak 1 gün kalmış neyin şakası? ama bu evrenin benimle ciddi bi problemi var. Neyi büyük konuşsam sen misin böyle diyen aman yarabbi tüm yollar çarptığım kapıya gidiyor.. Dedim bu okula asla gelmeeem bu ne böyleee, şimdi burdayım işte. Dedim ben bunu yapmaaam, çok saçmaaa, tıpış tıpış yaptım. Bok var yemin ediyorum büyük konuşacak. Ne konuşuyosun ki.. Neyse..
Bu aralar bi olay yok bende, öyle işte yaşayıp gidiyorum şimdilik, gidişat bu sene de 'single lady' olacağımı gösteriyo, kısmet diyelim ve kapatalım. öptüüüüümmm

he unutmadan: Seneye görüşürüz.
(Cidden kimseye yapmamıştım, hiç de zevk vermedi, niye yaparlar ki?)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder