Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

20 Aralık 2011 Salı

Kan beynime gitmiyo mu?

Çok kötü şeyler oluyo yalnız..
Anlatamam çünkü farkındalık yaratmak istemiyorum birilerinde,
eğer okuyan varsa tanıdık diye..
Sanırım uzunca bi aradan sonra biri bana farkında olmadan bi şey yaptı
Ve şuan çok garip hallerdeyim..
Kalbim sıkışıyo, kötü haller bunlar..
Hiç yataktan çıkmadan günler geçsin istiyorum ki yaptım da,
Tüm haftasonunu hiç ama hiç yataktan çıkmadan geçirdim,
Yemek yemedim ve kendi kendimi depresyona soktum.
İyi mi yaptım? Tabi ki saçmaladım.
Kendimi mutlu ama salak, huzursuz ve suçlu hissediyorum sadece..
Mmm evet bu kadar sanırım.
Bazen bi çocuğun gözlerinde yaşamak istiyorum.
Bir oyuncağa parlayıp, kötü söze sönmek istiyorum..
Büyüdükçe o kadar garip duygular tadıyosun ki ne olduğunu şaşırıyosun..
O yüzden bir çocuğun parıltısı ya da gözyaşı olmak düşüncesi hoşuma gidiyo..
Bildiğim ve kabullendiğim iki duygu..
Hayat çok reröre yiaa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder