Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

27 Aralık 2011 Salı

002

Hiiiiiiiii ben de diyorum bugün ne yapmayı unutttun seeen?!!
Tabiki yazmayı unutttum yiaaa
Eeveeet başlıyoruz canımmm

öhömm ses ki deneme son ki üç dört

Saçımı popişime kadar uzatıcam, karar verdim. Ne güzel bi giriş yaptım ama di mi, biliyorum. Aslında bayadır uzatıyorum zaten ama hep bi kestirsem mi duygusu içimde vardı ve benim vardır böyle ani kararlarım pat giderim küt yaparım falan. neyse işte karar verdim ama artık önümüzdeki 1-1.5 yıl bunları düşünmek yok, şöyle köylü kızı gibi bi dolaşayım sonra ağlayarak kıpkısa kestiriceeeem(ağlamam abartıyorum zaten satarım la onu 2 milyar veriyolarmış ohhh çatır çatır yerim)
hem kısa hem uzun saç herkese gitmez, çok deli bi yüzüm var ikisi de gidiyo neyse ki yoksa tüm hayatım boyunca uzun saç çekemem ben.. eveet devam edeliim

bugün artık evdeki 2 haftalık yalnızlığım bitti, çok mutluyum yaaa, resmen ev benim için otel olmuştu çünkü.. İnsanın ailesi gibisi yok gerçekten.. Ben onların asla paçalarını çekiştirmekten vazgeçmicem bunu anladım.. Hala sağlıklılarken ve yanınızdayken onların değerini bilin ya cidden Müslümcüm doğru söylüyo: ''Son pişmanlık neye yaraaaar??''

Bunun dışında finaller yaklaşıyo ve artık internet olayını bitirmem lazım bi süre.. Yoksa cidden kalırım.. Ah ulan ne hayallerim vardı, şimdi diyorum kalıcam.. Siz siz olun büyük konuşmayın hadi öptüm canım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder