Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

15 Aralık 2011 Perşembe

saçmalayış 1

Hayatta bi amacım olmadı hiç, hep boş insan oldum böyle. boşa yaşadım, o yüzden pişmanlığa bağışıklık kazandım. pişman olacağımı bilsem bile yaptım çünkü eğer gideceğin bir yer yoksa, hangi yollardan gittiğinin önemi yoktur. Şimdiye kadar böylee gelebildim işte, bundan sonrada devam edebilirim demek ki.. Hani böyle her istediğimi elde etmiş bi insanda değilim ki bi böyle her şeye karşı umursamazlık olsun ben anlamıyorum yani kendimi.. Ben Fiat grubunun oğulları değilim ki yani intihar edeyim zenginlikten kafayı yiyip falan.. Ne yapayım anacım, bi amaç gerek bana, yoksa kafayı yiyeceğim biliyorum. Bak şimdiden sıkıldım okulumdan mesela, okulumu zaten sevmiyorum, ne dalga geçerdim ya nasıl düştüm ben buraya.. Ne garip işler bunlar da ya.. Gerçekten büyük konuşursan bi güzel tükürdüğünü yalıyosun, evren seni göt ediyo resmen.. Evrenlerin her türünden korkucan zaten.. Hepsi göt oluyo.. öhöm.. afedersiniz siyaset yapmayacaktım yahu, geçtim

Şimdiiik ne diyodum dün dertliydim, efkarlıydım böyle.. Bugün öyle değilim ama içimi sıkan bi çok şey var, ama ben izin vermemeye çalışıyorum beni ele geçirmelerine.. Bak en başta şuan şu dediğim amaçsızlık var.. Şuan salak salak arayışlardayım beni o okula, okuduğum bölüme bağlayacak, tüm uğraşlarıma değecek bi şey.. ya da biri.. ikincisi saçma, söylemedim sayın.. Ama şöyle PuCCa'nın da dediği gibi erik gibi bi çocuk olsa, peeeh nerdee
Hani böyle büyük bi amaç da istemiyorum ya şöyle küçük bi amaç da olur, beni bana bağlayacak bi hayal işte. Tiyatro vardı aslında hala var ama korkuyorum şöyle bi durum aslında bu: Simyacı kitabında Müslümanın biri deli gibi Hacca gitmek sitiyo her gün anlatıyo işte bi param olsa gitsem çok istiyorum ya deli gibi falan diyo sonra bu adamın parası birikiyo birikiyo baya ama gitmiyo hala bahsediyo ama keşke gitsem falan falan.. sonra buna soruyolar sen gitmek istiyosun hayalim diyosun paran var ama niye gitmiyosun o da diyo ki korkuyorum bundan başka hayalim yok benim, bunu kaybetmekten korkuyorum diyo..
ne kadar ilginç işte öyle.. ondan başka hayalim yok ki benim hani kim sorsa tiyatro diye bahsedişi bile güzel.. ama şöyle de bi şey var hani iki tür hayal vardır biri için yaşarsın ona ulaşmak için biri de senin için vardır öyle durur bi yerde. işte benimki ikincisi yani bu da amaç değil.. yine boşta sallanıyorum işte.. Olmuyor arkadaş..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder