Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

13 Ocak 2012 Cuma

haykırışızm

Arkadaş ben aşık olamıyorum, daha yaşın başın kaç, ne yaşadın, neyin kafasındasın dediğinizi duyar gibiyim. doğrudur. işte sorun tam da burda. E evet kendi çapımızda bi şeyler yaşadık ya da yaşamaya çalıştık diyelim, ama hep bir mallık karşı tarafta hep bi ego hep bi.. say say bitmiyo. Ne sanıyosunuz kendinizi çok merak ediyorum, nasıl bi cinsiniz var, ulan köpekler bile cins cins ayrılıyo sizin yok yani bi durumlarınız. hani hepiniz aynısınız demiyorum ama hiçbiriniz farklı değilsiniz.Yok ben ergen kız falan değilim, ama damarıma bastınız oluuuuum.
Bi yandan da babaannem gece gelicek diye ablama demediğini bırakmadı, babaannemde olsa şöyle ağzının ortasına terliği attırasım geliyo. E size vermişler böyle büyükleriniz gazı 'erkeğim ben, bana bi şey olmaz' diye dolaşırsın tabi. hey heeey böyle düzenin içine sigara söndüreyim beee
Aşkla başlayıp erkek egemenliğine bağladım ya hastayım kendime ya..
Bu arada feministim falan ama erkeklerden nefret etme durumum yok yani nedense bi de bende tip mi var anlamıyorum da lezbiyen sanılıyorum, hayır lezbiyenler çok güzel olur bi de, gözünüze dizinize dursun lan, gidin burdan defolun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder