Hayat cidden çok korkutucu, ben de 'sen mi büyüksün ben miii lan İstanbul?' diyenin egosu mevcut değil tabi, sonra böyle sıçışlar falan

31 Ocak 2012 Salı

kkkaaarrr

12 gündür uğramamışım buralara. Özledim yazı yazmayı harbici valla yeminlen
Amaaaa içimden gelmiyo tillahii
Ocak ayının son yazısını dedim yazayım bari boynu bükük kalmasın yavrumun.

Dün gece saat 4 suları işte, kar yağıyo güzel güzel. Gittim yatayım dedim, yatmadan önce dışarıyı izlerim ben adetimdir. Açtım perdeyi kaptırdım kendimi gittim böyle oohhoo daldım yarım saat karı izledim. Karı dediysem yanlışımız olmasın şu pamuk gibi olan şerefsizlerden bahsediyorum. Sonra aklımda nasıl cümleler dönüyo böyle dedim 'kalk kızım optik git yaz ağzından burnundan fırlar sonra cümleler' aldım kalemi kağıdı, bi kara bakıyorum, bi solgun ışığa, bi uzaklara, kedilere, köpeklere, sonra bikaç cümle saçmaladım. karaladım üstünü. olmadı çünkü. En verimsiz zamanlarımdayım. Ne yazı ne şiir. I-ıhh çıkmıyoree.. Ama aklımdan geçen cümleler öyle tatlılardı ki 'yaz beni yaz beni' diye bağırıyolardııııı! Unuttum sonra.. Gittim yattım, karle sokak lambasını ön sevişmelerinde rahatsız etmek istemedim..Öyle işte.. Kar güzel bi şeymiş meğersem, unutmuşum resmen.. Şimdi gidip bi birini kara yatırmam gerek, rahatlayamam. çok öptümm

yaaaaa bi de şey dicem biri kış mı kar mı ne bi albüm yapmış bisürü fotoğraflar koymuş falan. çok komiğime gitti kış diye albüm ismimi olur, sanki yazlık fotoğraflarını koyucaksın, anlıyoruz kış olduğunu töbe bismil ya..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder